6 Aralık 2014 Cumartesi

mini h&m and gratis haul

       Hi everyone
       Today i am going to show you my really mini h&m and gratis haul :)) when i do this shopping i thought " i am going to buy only my necessity " and i absoulty say i bought  only my necessity lol  its rarely happen oops :/ whatever let's start with h&m haul. 

       Herkese merhaba
       Bugun sizlere mini mini bir h&m ve gratis alışverişimden bahsedecegim. bu alışverişi yaparken aklımda " sadece ihtiyacım olan şeyleri alıcagım" vardı ve kesinlikle öle oldugunu iddia edebilirim asdasdaf nadir gerçekleşen bi durum olsada... :) her neyse hadi h&m alışverişimle başlayalım o zaman.



     I saw a cream scarf at stradivarious one week ago. i dont want to buy it because i think  expensive. (its price 46 tl its nearly equal 20$.) but then i was rue for why i didnt buy it?Today i went to buy this scarf but all stock finish.luckly i found my scarf at h&m. maybe dont look exactly similiar but i like it.

     Stradivarious da krem rengi bir atkı begenmiştim bir hafta önce ama  "46 tl bir atkıya verilir mi? " düşüncesiyle de almaya yanaşmadım:) daha sonrasında bir pişmanlık ahlar vahlar..:) bugun almaya gittiğimde de bulamadım tabii ki . Şanslıyım  h&m de çok benzeri olmasada türevini buldum.:) 

      Stradivarious scarf link
      I want to give a h&m link also but i cant found in website this product. its nearly 8.88usd
     
       H&m atkının linkini de vermek isterdim ama sitede bulamadım. fiyatı 20tl.


   lets continue with gratis haul..
   şimdi gratis alışverişime geçelim..
       
                                       
                                                 real techniques blush brush 30%  discount 10.7usd
                                                 real techniques allık fırçası  %30 indirimle 24.10tl

 dosya 55 kuruş

                                                              i love color this nail polish 1.86usd
                                                              rengine bayıldım ojenin 2.85 tl
 thats all ladies xoxo :))
tüm aldıklarım bu kadar hanımlar. Hepinizi öpüyorum esen kalın :))
p.s : i am really sorry for grammer mistake :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder