28 Kasım 2014 Cuma

online kolye alışverişim


upuzun bir aradan sonra merhaba :)
  Bugünlerde sizlerle son zamanlarda internetten yaptıgım online alışverişlerimi paylaşmak istiyorum. her şey resimdeki kolyeyi görmemle başladı diyebilirim:) daha sonrasını hatırlamıyorum bile :P 

Firkete işi pul paralı turkuaz kolye, doğal taşlı Bodrum kolyesi



hemen aklımdan kombinler yapmaya başlayınca da "sensiiiz olmaaz sensiz olmaaz.." dedim ve üyelik işlemlerimi tamamladıktan ve kredi kartı bilgilerimi girdikten sonra siparişimi verdim
hangi site oldugunu  merak edenlere alice' den gelsin  " tıktık! "
kolyenin fiyatı 40tl imiş. ben baktıgımda 32tl ye düşmüştü ve stokta bir adet kalmış gözüküyodu. sepetime gittigimde kupon kısmı oldugunu gördüm. Böle durumlarda öncellikle internetten bi kupon araştırmasına girerim hep ve iyi ki de bakmışım. Ekstra %10luk bir indirim daha uygulandı . sipariş ekranıma gelirsek,

siparişim hala hazırlanma aşamasında gözüküyor. ondan stress olmuyo degilim ama hayırlısı.. kolyeyi sag salim elime aldıgımda resimlerini paylaşırım tekrarsiz nasıl buldunuz dostlar?? :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder